Rabu, Mac 25

::sepetang bersama anak-anak::

Semalam, anak-anak amik aku balik keje..si kak long nih, semalam sungguh lincah sangat...memang kesukaan dia kalau dtg opis aku nih..sebab ada ruang besar sangat yang membolehkan dia berlari2 anak berlari2 sakan serta menjerit2 kerasukkan kesukaan..so, satu opis akan bergema-gema-gema suaranya yang garau merdu bak buluh perindu tuh...berdesing telinga... tengah syok2 berlari, kak long dapatkan aku, "mama encing, acah: (mama, kencing..basah)...waaaaaa..anak aku walaupun pakai pampers, kebocoran tetap berlaku...sebab aper?...sebab ayah dia jaga ari nih..so, kemalasan telah berpihak kepada en suami untuk x menyalinkan pampers anak..dah kesan yang di dapati adalah, opis aku banjir terpecik air k*****g..hahahahha....so, ape lagi...kena la tarik anak aku masuk toilet...selamat pampers che'wawa ada...tapi..camne dgn seluar?...hahaha, so..memandangkan kitorg nak pi jenjalan carik pampers sebab stok dah abis..x kan nak pi pasaraya Yoss tuh nak b**elkan anak?...hahahah...so, terpaksa ler balik umah sat, amik baju lain......


*seksi x?.....siap berlari2 sekitar alam....


Selepas perabihkan berbelanja, kami pun pi la makan kat Marrybrown Taman Pulai Perdana...i likessss...sebab leh main buaian...(macam kanak2 ribena mama dia...)

4 ulasan:

naz ilyn berkata...

salam...
amboi bukan main seksi lagi anak dara sha... comel dan cute macam mak dia...

Fara berkata...

aah seksi nya...anak sapa la tu??

F.a.i.z.z.a.h berkata...

marrybrown? tetiba rasa tingin nak makan arr nasi marrybrown arr plak! eish..

Qaseh berkata...

naz--heheh, tq...comel dan x tau nak dok diam..kang kalau kat umah..ada jek bende dia tanya..semakin kepoh..

fara--anak saya...yg x tahan tuh, siap berlari2 keliling parking...

faizzah--sedap woo nasik dia..lagi leh main buai laju2...heheh