Selasa, Mac 24

@award?....

Wah...mak cik dapat award ler...*clap*clap*clap*...toceh pada yang memberi tuh...sape lagi kalau bukan fara....


  • Admit one thing you feel awful about (involving being a mom). Once you have written it down, you are no longer allowed to feel bad. Remember you are a good mom!
  • Perbuatan nih aku x pernah langsung nak lakukan pada anak aku kak long Qaseh, aku rasa, biarlah perbuatan tuh sekali dalam seumur hidup aku lakukan pada dia..nak dijadikan cerita, kak long nih selalu sangat kacau dan usik adik dia che'wawa, dan sampai satu tahap tuh, dia pergi sepak muka adik dia.. mungkin dia x sengaja, tapi masa tuh aku tengah letih sangat..so ape lagi, naik ler tapak tangan aku kat peha dia yang gemuk gebu tuh..dah telah meninggalkan kesan merah sampai dia menangis teresak-esak sambil berjujuran air mata..sian sungguh..lepas tuh..dia terus datang peluk aku..sambil menangis..waaaa....sorry sayang, mama x sengaja..mama geram sangat sebab kak long wat adik mcm tuh...aku pun ape lagik melalak menangis sekali...then, tetiba kak long qaseh ketawa lepas penat nangis sebab adik dia che'wawa ketawakan dia sebab menagis...hahahahaha...ampun..mama x buat lagik lepas nih...
  • List 7 things you love about your kids, you love doing with your kids, or that your kids love about you.
  1. suka tengak kak long qaseh menconteng-conteng kat wall..macam wall deco pulak....
  2. suka usik che'wawa time dia tengok tv...asyik sangat...aku ape lagi..kacau dia samapi nangis..
  3. suka ajar kak long mengira rambut ball, ajar menulis...
  4. suka ajar kak long menyanyi lagu2 rakyat...
  5. suka BF kan che'wawa...sungguh damai...
  6. suka bawa anak-anak pergi taman permainan atau taman bunga..tengok orang bertenet jalan-jalan
  7. suka masakkan makanan untuk che'wawa dan kak long..nanti kak long pun buat-buat tolong bersepahkan barang2 mama
  • Send this to 5 other moms of the year that deserve a reminder that they too are the best moms that they can be. Remember to send them a note letting them know you have selected them, and also add a link to your post that directs people back to the person who nominated you.
  1. et
  2. yant aka mak
  3. hasnah
  4. yati
  5. sesape yang bergelar mama...

2 ulasan:

.:chEyaNtie:. berkata...

sorry sha..banyak utang tag ngan ko hehehe..pasni aku bayo eh

Qaseh berkata...

yantie...bayo..jangan x bayo...eheheh..ko punya jeruk pun x sempak mak cik nak pi amik...