Isnin, Februari 2

Kak Long

Kak Long qaseh sekarang dah nak masuk 2 tahun..lagi 2 bulan jek..tapi nakalnya sungguh aku dan suami x tahan..kadang2 membara juga tengok kenakalan dia..tapi nak wat macamane dan memang cara dan gaya kanak2 seusianya..tapi aku bersyukur, kak long sihat dan cergas..kdang2 cousin2 dia pun takut dgn kak long.. keletah dia yg sungguh mencuit hati aku..suka joget2..haha..hampir nak putus urut perut kalau tgk dia joget.. sekarang aku tgk dia dah pandai mengingati banyak perkara..macam lagu2..number2..simbol2..warna2 dan macam2 lagi..kdg2 x kuasa nak layan..cakap pun x pelat dan mudah aku nak paham..allhamdulillah..kalau aku solat, dia pun sama nak ikut..amin..semoga anak mama cerdik dan sihat...


*belum sampai rumah, kat Marrybrown pun jadik la baca buku...


*ada gaya x?...


*gaya seorang kak long..muncung tetap maintain..


*memang kesukaan kak long qaseh pi taman...

2 ulasan:

mamakakak berkata...

cutenya kak long ni..anak mama dah besar.masuk darjah satu.nak cium2 tak kasi dah..sunyi ye kalau anak sorang..besar nanti bawak lari dek husband dia tinggallah kita suami isteri terkebil2 menanti hari tua. Emm..itulah lumrah hidup kan aishah..

Tanpa Nama berkata...

comelnya anak aishah..anak mama dah masuk darjah satu.nak cium2 tak kasi dah..sunyinya ada anak satu.besar nanti bawak lari dek husband dia tinggallah kita suami isteri terkebil2 menanti hari tua..
Itulah lumrah kehidupan ye aishah..