Isnin, Februari 2

che'wawa

Hari nih genap che' wawa 4 bulan..sungguh x sangka dalam umur 27 thn aku dah ada 2 org cahaya mata..hmm..sungguh x percaya..terlalu singkat masa berlalu...che'wawa sekarang dah 'cerdik', banyak benda yang dia dan belajar...dalam usia 2 bulan lebih, che'wawa dan meniarap dan kesannya, urat2 che'wawa semua tegang dan kami telah bawa che'wawa urut..kalau x memang asyik menangis jek..pantang letak bawah, sure che'wawa nangis dan hampir seminggu che'wawa buang2 air...dan sekarang lepas urut, allhamdulliah..keadaan che'wawa bertambah sihat..

Che'wawa sekarang kuat BF..dan sekarang, aku dah bagi dia makan nestum.. (kalau nurse tau sure kena marah) Che'wawa juga sekarang dah pandai menonggeng..che'wawa dah pandai buat-buat geram..dan akan keluar la suara2 geram dia..x tau ler apa yg che'wawa geramkan..paling aku suka tengok, che'wawa dah pandai diagah..pandai minta didukung...nanti pasti kaki tangan che'wawa terketik2 minta didukung..lagi seronok andai atok mak, atok ayah, atok ucu dan pak dgn mak sedara dia melayan dia..lagi kuat ketawa dia.. Che'wawa memang peminat kain..x kira la kain ape kite bagi, sure dia akan diam..sekejap masuk mulut..sekejap tutup muka..



*aksi2 che'wawa...


*che'wawa tengah pose monyok..mama dia jek yg lebih2

4 ulasan:

ET a.k.a ELLISATHUL berkata...

comeynyer...
nk2 pose dia senyumm..
tak sabar nk tgk diha ketawa mcm ni...huhuhu..

Qaseh berkata...

heheh..betul tu et..time kat opis..teringat2 bdk2 berdua tuh..dah makan lom..tgh wat aper..kalah masa bercinta dengan bapak diorg..

ET a.k.a ELLISATHUL berkata...

hahaha..betullah..ingat anak dari bapaknyer ek..
hihihi...

Mama_Zhea berkata...

hi..salam singgah..cik wawa ni sama cam cik zhea saya la..peminat kain.ada kain baru nk tidur or dok diam2..ja..nk wish jgk hepi 4th annibersary..jom tukar2 link jom!!