Khamis, Januari 15

Cerita yang sungguh sadis..

Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru berkahwin. Setelah membunyikan loceng, Si nenek terkejut kerana mendapati cucu perempuannya yang membuka pintu dgn tanpa seurat benang pun di badannya.Belum sempat si nenek bertanya, si cucu berkata,

"Saya sedang menunggu suami saya pulang dari berkerja nie nek!".
"Yg kau telanjang tu nape!!! " marah si nenek.
"Ini la BAJU CINTA saya" balas si cucu perempuannya.
"BAJU CINTA ??" si nenek kehairanan.
"Ya, suami saya menyukainya, saya juga begitu senang MEMAKAInya. Saya harap nenek
dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan berasa
malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan nenek." pinta si cucu
perempuannya.

Si nenek faham kehendak cucunya. Dalam fikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami. Di dalam perjalanan pulang si nenek mendapat idea.

Fikirnya dengan mengikut cara cucu perempuannya, sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungannya dengan si atok yang sudah berumur. Sesampainya di rumah, si nenek tadi terus menanggalkan semua pakaiannya, mandi, berbedak dan memakai minyak wangi sewangi wanginya. Kemudian si nenek tadi pun menunggu si atok pulang. Beberapa ketika si atok pon pulang. Sebaik saja pintu di buka, si atok mendapati si nenek berb***l kat depan pintu... .

"Awat hang nie? Dah buang tebiat ke? " marah si atok tadi.
"Ini lah BAJU CINTA saya bang" kata si nenek tadi.
"BAJU CINTA? ... ... . Kot iye pun... .. IRON la dulu baju tuh!! Nampak sangat kedutnyer... .."



*senyum jgn x senyum...


11 ulasan:

DeeN berkata...

Hahahaaa... kelakar sunggoh atok neh.

Salam ziarah.

ONE ZABA berkata...

wu haaa...haaaaa.... lucuuuuuuuu. tak boleh nak bayangkan kalau si nenek meng iron baju cintanya itu.
haaaa...haaaa ..gelak lagi sekalik

fazemy berkata...

Haha..kecik hati nenek tu.

Qaseh berkata...

deen--kira ok ler tuh..ayat berkias..

onezaba--cuba bayangkan..kalau dia iron..mcmane jadi..huhauauau

fazemy--kecik lagi hati atok lelaki tuh..sebab nenek x iron baju cinta dia..hahahah

SiS-lin berkata...

kuang3x...lawak la..apa lak ye kata hubby lin klu blk ni lin pakai lak 'baju cinta'tu....kah3.....

Qaseh berkata...

sis lin--pakai sis jgn x pakai..kite kena praktikkan...pastikan tiada kedutan..nanti nak kena IRON pulak..hahah

izan berkata...

Qaseh

kena pesan ngan atuk2..jangan pengsan kalau nenek pakai baju cinta. baju tu tak pernah bertukar dari muda tau.. cuma bila dah tua tak larat nak iron tu pasal berkedut...hihi.

danish berkata...

hahaha!!
ini bukan cerita sedih..
ini cita lawak...

bikin suspen je.. :P

Qaseh berkata...

Izan--heheh..sebab dulu nenek tuh selalu sgt iron baju cinta, bile dah tua x larat dah..heheh

danish--heheh, kat opis ketawa bagai nak rak..sampai keluar air mata..sedih la namanye tuh.. :-)

naz ilyn berkata...

salam...

ha ha ha... iron macam mane pun dah tak boleh tegang dah.. dah ispait

Fara berkata...

Hehehe...