Rabu, Disember 17

"kawasan larangan"

AWAS!!! ini adalah kawasan jajahan echa sahaja...heheheh

Ok, actually ni ler tempat aku bekerje sejak hampir 3 tahun hingga ler sekarang...

ini adalah tempat semua paper atau receipt diletakkan..(haru betul aku tgk tempat nih)....dalam paper beg tuh adalah barang rahsia aku...(pump dan bottle susu)..
ini pulak, file2 penting yang malas nak aku letak dalam rak, sebab nanti asyik kena bangun duduk untuk pg amik...so nak mudahkan keje, letak jek bawah meja..senang nak capai..tengokklah, wayar berselirat kat bawah meja aku..
hah..ini le PC aku..dah 3 thn aku gunakan..banyak khazanah dalam nih..


*aku x tau sampai bile aku boleh bertahan kat tempat kerje sekarang..harap2 company aku akan terus kekal...dan aku pun nak terus kekal kat company nih...

1 ulasan: