Rabu, Jun 16

::kandungan::

Kandunganku sekarang dah masuk bulan ke5, tetapi kenapa perut ku kelihatan kecil jek... kalau bab2 makan semua aku boleh telan..tiada morning sickness..tiada lemah2...semua rajin belaka..makan pun berselera sahaja...

Namun, aku bersyukur sangat sebab kali ni aku x terlalu stress semasa pregnant..cuma terlalu rajin sangat... tapi kalau dah malas sangat... keadaan aku kan tersangat la malas... malas untuk melakukan segala aktiviti... semuanya...aku rela tido... tetapi bile rasa kerajinan dah membuak-buak.. wah..semua benda nak aku kemas....

Last check up , doctor dah double confirm that my 3rd baby will be baby boy.... allhamdulillah.. harap-harap jangkaan dan tekaan my doctor will be true... memang harapan kami hendakkan anak lelaki..then after this, kami decide nak stop dulu... either ikat, IUD, implan atau sebaliknyer...

My daugthers memang happy... siap dah diberi nama lagi for this baby... seronok tengok penerimaan anak-anak, ayah dgn mak dan mak mertua... before this memang takut nak beritahu diorg...salah tanggapan aku....

* menunggu lagi 4 bulan lebih akan kelahiran baby....



Tiada ulasan: