Selasa, April 20

::kemalasan yang sungguh ketara::

Kali ni, aku terasa cepat letih, cepat marah dan teramat la pemalas untuk melakukan tugasan sebagai suri rumah...
Kemalasan aku dah memuncak apabila aku pulang dan sampai ke rumah Pulai Indah..
Balik je rumah..terus tido...then tengah malam baru bangun makan dan gosok baju, mengemas baju anak untuk ke Taska...
Aku sangat la malas... dah lama rasanya rumah tuh berhabuk..lama x sapu sampah...

Dan paling ketara baju yang tidak berlipat dah semakin menjadi gunung berapi... dah hampir dekat sebulan x berlipat...hish!!! sungguh aku malas... malas dan sangat malas....

Kalau ikutkan, kandunganku baru 3 bulan...tapi kemalasannya sungguh menakutkan...
Muntah?...x da pun... makan pulak banyak...sentiasa lapar...

Hish....takutnyer!!!!

4 ulasan:

Ibu Iman berkata...

org tua kate... kalo malas tu anak pempuan... hihi... salam kenal :)

Qaseh berkata...

ibu iman.. yer ker?..dulu masa 1st dgn 2nd baby memang rajin sesangat...siap tolong ngecat rumah lagi..tp kali ni sgt la malas...

~~MeWhoOwnThisBlog~~ berkata...

lain2 anak lain ragam nye..chewahh...
ni anak baru satu nak bg nasihat...anyway, congrats...

D@puR D@n OvEn berkata...

Echa Pegnant ye?? Congrats Echa... Che wawa dh nak dpt adik dah ni... Murah rezeki Echa sekeluarga... Panggilah day maid suh kemas rumah 7 lipat baju... Kalau kt sini byr RM50.00 utk separuh hari.