Khamis, April 15

::hati ini semakin gundah gulana::

Sekarang hati aku sangat gundah gulana.
Hati aku tak sedap.
Aku tak tahu nak mulakan dari mana.
Aku tak tahu bagaimana caranya nak beritahu berita ni.
Aku dah rahsiakan hampir sebulan.

Aku takut.
Suami aku juga takut.
Kami sama-sama takut.
Di awalnya kami tidak dapat terima kenyataan.
Tapi aku ambil sikap positif.

Insyallah kalau gundah gulana dalam hati sudah hilang,
aku akan beritahu jua.
Sampai bila mahu berahsia.


8 ulasan:

.:chEyaNtie:. berkata...

ngandung eeeehhh hehehe

ch@ berkata...

wah tiba-tiba je muncul balik ni...
ngape kakAishah? adakah? adakah che' wawa mau dpt adik???

Qaseh berkata...

cha: hehe...rindu la ch@ nk berblog nih...

cheyant : hahaha..tekaan yg hebat...

Dunia Ku berkata...

wah klu tul tahniah dr akk...

Dunia Ku berkata...

tahniah dr akk...

Pyka berkata...

sure la tuh..tgh murah rezeki..moga2 dpt boy lak..:D

Qaseh berkata...

kak midah : tq...tapi takut la nak bg tau mak ngan mak metua...

pyka: harap2 boy laa..sebab kali ni rasa cam x ngadung plak..tau pun dah 2 bulan..time tuh siap dah berlari dgn anak2 murid kat padang sempena hari sukan...cam x caya plak..

~~MeWhoOwnThisBlog~~ berkata...

wah yeke aishah??
alhamdulillah....rejeki....amik2 selagi Tuhan bagi....