Khamis, Ogos 13

::dah pandai nak berjalan::

Sekarang dah masuk pertengahan bulan 8, dan sekaligus che'wawa dah berusia 10 bulan.. sekarang dah pandai nak memanjat dan memapah...macam nak belajar memasak berjalan... dan sekarang dah pandaii hulur tangan minta di salam... dan juga dah pandai nak bye..bye andai kami nak pulang atau bila kami cakap bye...tata... harap2 perkembangan mental dan diri che'wawa akan seimbang. Sejak demam dia dah baik, semakin ligat pergerakan dia.. tak reti nak dok diam... walker dia pun dah nak dipanjatnyer... kalau sofa kat rumah tuh, dah pandai dah panjat..

Sekarang, keadaan persekitaran amat menakutkan ... dengan H1N1 yang dah hampir meragut 44 orang termasuk bayi, ibu mengandung dan sesapa sahaja... takut juga nih... jerebu pun semakin jelas kelihatan diwaktu pagi di sekolah... dan denggi pun kian menjadi2... takut nih... sebagai ibu, perasaan takut sering menyerang...lagi2 anak2 yang dihantar ke nursery... harap2 anak2 semua dilindungi Allah....

tengok tuh, troli akak dia pun nak di panjatnyer!!! waduh...

1st, mesti berdiri tegak dan mencapai apa yg boleh dipegang....then,

taddddaaaa....dah boleh berdiri dah ibu..sorry, i dont need ur help mummy... heheheh



1 ulasan:

~~MeWhoOwnThisBlog~~ berkata...

wah bestla.rambut dha byk...diha ni tak pakai walker..tuh lambat sket..tapi laju depan ke belakang selain bergolek2 ayam kat rumah...tuh dia expert..sonok kan tgk perkembangan anak2