Rabu, Disember 24

Pening Kepala..

Hmm..nothing to wrote...
i'm very tired and tired and tired again...

Kepala pun pening....pusing2..
sebab kena hujan pagi tadi...
X sabar nak menunggu hari esok...sebab esok CUTI....

*bestkan kalau dpt cuti lelama kat tepi pantai..nyaman..tenang...



4 ulasan:

naz ilyn berkata...

Salam...

pening.. pening.. bukan kena hujan tapi sebab esok cuti... fikir-fikir nak bawa anak gi mana ek... gi tengok wayang kot... tu pun kalau ayahnya takder kerja.

p/s: susah juga kalau suami asyik keje jer... susah nak ajak berjalan.

AiE bAhRi berkata...

akak..
rehat2kan badan ye..
esok cuti boleh rest kan..
moga akak tak pening lagi..=)

Qaseh berkata...

kak naz--> seronoknya gi tgk wayang..dah lama x habiskan masa dengan suami pi tgk wayang masa zaman bercinta..heheheh

.:chEyaNtie:. berkata...

kak naz..takyah la bawak anak g tengok wayang..g la leisure kat pantai ke hehehe piknik ke hehhe lagik sessuai untuk anak2 la..(jgn mare kak)

tapi mmg best kalo sekali skala gi piknik..samada pantai atau sungai..mmg release tense kita..hehhehe mentang2 kami baru lepas travel n piknik kat desaru n teluk batik..hehehe