Isnin, Ogos 4

Jenjalan Lagi..

Pada aku, setiap hari Sabtu adalah hari jalan2...mane x nyer, balik je kerje jam 1.30pm kitorg terus pegi jalan2 kat TESCO baru bukak dekat Plentong..hmm, seperti biasa kitorg pergi berempat...mak,adinda,Qaseh dan aku...ayahnda aku ada hal kat Masjid..ada Datuk Bandar nak datang untuk beri sponser untuk masjid...husband aku pulak dah ke Cherating, esok baru balik....hmm, plan asal nak balik kg..tapi last minit ayahnda x nak pegi pulak. so kitorg pg laa jenjalan...kat TESCO dapat la aku belikan mak dengan adinda baju kat FIRST LADY BUTIK.... (bukan selalu dapat belanja diorg) .. Memandangkan kitorg nih kaki jenjalan gak, kitorg dapat la bandingkan harga barangan antara satu supermarket dengan supermarket yg lain..dan kesimpulannya, kebanyakkan barangan dapur kat TESCO adalah sangat mahal, just a few thing jek yg murah, lastly kitorg amik keputusan untuk beli barang2 kat GIANT je... lebih murah dan lebih jimat.... Masa kat TESCO sempat gak la aku belikan baju untuk Qaseh...sungguh aku gile tengok baju2 baby nih...wah, cantik sangat..

time nih kat TESCO-still ceria lagi...

ni pulak kat GIANT-kepenatan (terpaksa letak dalam troli, sebab dah masuk GIANT baru Qaseh tido)

Tiada ulasan: