Jumaat, Mei 31

~:: kurusnya saya ::~

 
Inilah aku. Berumur 32 tahun pada bulan Julai ni. Dah ada anak 3. Tapi yang sangat merisaukan aku adalah tahap kegemukan aku yang semakin menurun. Huhuhu... aku sangat kurus ok... korang tengok gambar itu.. jelas melihatkan bahawa aku sangat kurus... saiz baju pun M, kadang tu pun besar juga... tak sampai hati nak beli baju saiz S.. kang Nampak sangat kecutnya aku pada pandangan mata kasar dan mata halus orang. Maka adalah elok aku membeli baju bersaiz M.
 
Aku sangat kurus. Susah sangat nak mencapai berat badan yang unggul dan ideal macam budak sebelah aku ni... sangat gebu.. sedap dan seronoknya kalau berlaga2 pipi dengan dia yang sememangnya mempunyai isi yang pejal...
 
Paling berat pernah aku alami adalah 58 kg. Fuhh memang bangga time tu sebab dapat berat badan yang begitu.. TETAPI itu hanya la saat aku mengandung je... huhuh... memang lepas tuh tak dapat lah jack nak dapat berat badan macam tu lagi... kalau nak pun..kena la mengandung untuk kali ke 4..  TETAPI aku masih tak bersedia untuk menambah bilangan ahli keluarga.. cukuplah aku, en suami, si kakak, si wawa dan si budak kecik Iman. Tak larat rasanya nak menunggu anak-anak membesar.. letih... :-)
 
 
 
p/s : untuk budak sebelah, Fiza memang adik yang terbaik... :-) dan semestinya adik yang sangat cool dan havoc.... i will miss u Hafizah Yusof... 

Tiada ulasan: